Stomatologia zachowawcza

Dobry stomatolog w Warszawie

W naszym gabinecie dentystycznym na Woli świadczymy profesjonalne usługi m.in. z zakresu stomatologii zachowawczej. Celem tej dziedziny jest kompleksowe zdiagnozowanie Pacjenta, a także w razie potrzeby dopasowanie odpowiedniego sposobu leczenia powstałych ubytków zębowych. Szybkie wykrycie ewentualnych ubytków pozwala na zatrzymanie postępowania próchnicy zębów, a co za tym idzie – zabieg leczenia przebiega mniej inwazyjnie.

Jak powstają ubytki zębowe?

W konsekwencji nieprawidłowej higieny jamy ustnej na płytce nazębnej mogą gromadzić się bakterie, które przyczyniają się do powstania choroby próchnicowej. To z kolei prowadzi do powolnego rozpulchniania szkliwa, czego następstwem są ubytki zębowe. Szukasz dobrego stomatologaWarszawy doświadczonego w leczeniu tej przypadłości? Świadcząc usługi z zakresu stomatologii zachowawczej, zajmujemy się profesjonalnym leczeniem próchnicy zębów. To, co jest najważniejsze w tej dziedzinie stomatologii, to profilaktyka wszelkich dolegliwości jamy ustnej. Jest to tak istotne, ponieważ wiele chorób całego organizmu swoje źródło ma właśnie w dolegliwościach dotykających zęby.

W ramach stomatologii zachowawczej wykonuje się:

• badanie jamy ustnej,
  • higienizacja zębów i całej jamy ustnej,
  • leczenie próchnicy,
  • rekonstrukcja zębów,
  • wypełnianie ubytków zęba,
  • odbudowa korony zęba,
  • wybielanie zębów,
  • zabiegi estetyczne zębów,
  • leczenie nadwrażliwości zębów,
  • leczenie dolegliwości dziąseł,
  • lapisowanie zębów mlecznych u dzieci,